Időben bevált technikák a cikk marketing sikerének eléréséhez

Időben bevált technikák a cikk marketing sikerének eléréséhez

Egy informatív cikk írásának két veszélye van: túl sokat tudni és túl keveset tudni a témáról. Az előbbiben túl sok konkrét adatot tölthet le, elveszítve az általános olvasó érdeklődését. De ha tényleg nem ismeri a témát, akkor egy intelligens olvasó hamarosan ráér.

Az ingyenes dolgok a legjobb módja annak, hogy vonzzák az embereket! Ezek az ingyenes ajándékok azt sugallják az emberekkel, hogy sok értéket kapnak a veled töltött időért, így jobban fognak visszatérni vagy újra vásárolni. Ha emblémáját felveszi az ingyenes ajándékba, nagyszerű ingyenes hirdetést kaphat. Ez biztosítja, hogy mindent megkapjon a kampányból.

Ne tegyen közzé egy cikket webhelye több URL -címe alatt. Ez gyorsan csökkentheti webhelye értékét, mivel a Google gyakran figyelembe veszi a linkek minőségét és számát, amikor eldönti, hogy egy oldal rangsorolásra kerül -e. Egy darab több címkével való hivatkozása rendben van, ha végül mindegyik ugyanahhoz az URL -hez mutat.

Ne aggódjon az online plágiumok miatt. Amikor egy másik webhely lemásolja az Ön írásbeli munkáját, kérjen hitelt a nyilvánosság számára történő hirdetéssel, és határozza meg, hogy hány webhely használja és bízik az Ön anyagában. Fontolja meg, hogy összekapcsolja weboldalát azokkal a weboldalakkal, amelyek elvitték a tartalmat. Az ilyen módon történő hiteligénylés sokkal olcsóbb lesz, mint egy ügyvéd felvétele a szerzői jogi perekre.

Ha a célközönség rendelkezik saját technikai nyelvi vagy szleng kifejezésekkel, használja azokat szabadon a cikkekben. Ez nemcsak azért vonzza őket, mert megértik, amit mond, hanem azért is, mert olyan érzéseket kelt bennük, mintha inkább az egyedi csoportjuk tagjai lennének.

Kerülje a szójátékot, ha hatékonyan szeretné megcélozni közönségét a cikkek marketingje révén. Természetesen élvezetessé teheti a dolgokat az olvasáshoz, de nem akar zavart abban, hogy mit szeretne közvetíteni.

Ismerje meg azt a kutatást, amit ír. Ha időt töltött a téma kulcsszavainak megismerésével, akkor az írás sokkal könnyebb lesz, és kevesebb időt vesz igénybe. Ha néhány percenként meg kell állnia, hogy kitalálja, miről beszél, akkor értékes időt veszít, és a cikk megmutatja tudásának hiányát.

Továbbra is a minőségre összpontosítson a kínált cikkek mennyisége felett. Ha egymillió, közepes minőségű cikket ír, az végül is bántani fogja Önt. A megjelenítők fel fogják ismerni, hogy cikkei nem minőségi tartalom, és leállítják munkáik hozzáadását webhelyeikhez.

Írjon be számokat vagy felsorolásjeleket a cikkbe. Ez megkönnyíti az olvasók számára az anyag áttekintését és megértését. Valahányszor számokat vagy golyókat használ egy cikkben, azt mondja nekik, hogy figyeljenek ezekre a pontokra.

A cikkmarketing kulcsa egy olyan cikk elkészítése, amelyet valaki el szeretne olvasni. Sajnos egyes témák annyira unalmasak, hogy szinte senki sem akar majd olvasni róluk, bármilyen jó cikket is készít. Az izgalmas témákhoz való ragaszkodás sokkal könnyebbé teszi a munkájukat.

Cikkeinek népszerűsítését nem szabad elfelejteni, miután ennyi időt és energiát töltött el írásukkal! Hírlevélben értékesítse őket ügyfeleinek, és használja ki a cikkekről szóló tweetelés előnyeit is (ne felejtse el a cikk linkjét!) Érdemes időnként linkelni cikkét a blogolással foglalkozó webhelyéhez.

Mivel felmérted az adott folyóiratban elvárható szakértelem szintjét, most jó esélyed van a sikerre. Cikkeket szeretne írni néhány folyóirathoz, amelyek szívesen fogadnak részletes információkat, de olyanoknak is, akik csak általános ismereteket akarnak. A kulcs a specifikációnak a kiadványhoz való illesztése.