Hogyan lehet sikeres a cikkmarketinggel
A cikkmarketing egy nagyszerű otthoni vállalkozás, amelybe ma be lehet kapcsolódni. Mivel a cikkek iránti igény arra irányul, hogy nagyobb forgalmat irányítsanak webhelyekre, jellegzetes webes jelenlétet hozzanak létre, és üzenetet küldjenek az új ügyfelek bevonására, egy egész iparág indult el a minőségi tartalom létrehozása és értékesítése körül. Több dolgot is tudnia kell, ha részt akar venni az akcióban. Ez a cikk segíthet az indulásban.
Tartsa naprakészen a tartalmát. Ha az olvasók rábukkannak egy régebbi cikkre, és rájönnek, hogy az dátummal rendelkezik, azonnal távoznak. Meg kell próbálnia a cikkeket naprakészen tartani, ami egyszerűen megtehető a frissített cikkekre mutató linkek hozzáadásával. Használja ki webhelye „Legutóbbi” vagy „Legnépszerűbb” funkcióit. Így még a régi tartalom is pénzt termel számodra.
Ügyeljen arra, hogy mi működik és mi nem. Néha bizonyos piaci elképzelések nem fognak rezonálni az olvasók körében. Próbálja az új projekteket a múltban sikeresekhez igazítani. A potenciális aranybányák felismerése maximalizálja a nyereséget. Gyakran jobb ragaszkodni ahhoz, ami már nyereségesnek bizonyult, ahelyett, hogy mindig megpróbálnánk feltalálni a kereket.
Kérje meg olvasóit, hogy adjanak visszajelzést. Ajánljon kedvezményt vagy ingyenes mintát, ha olvasói nem osztanak meg veletek visszajelzést. Ha lehetővé teszi az olvasók számára, hogy visszajelzést adjanak, lehetőséget biztosít számukra, hogy megosszák ötleteiket veled. Az emberek szívesen adnak visszajelzést, és jó lesz ötleteket találni a marketing taktikájának fejlesztésére, amelyek révén cikked jobban megfelel az olvasóknak.
Használjon konkrét, konkrét szavakat a címében. A cikk címe tömören írja le, mit várhat el az olvasó a cikktől. A rossz címre példa lehet a "Munka otthon", míg ugyanezen cikk sokkal jobb címe a "Hogyan lehet pénzt keresni szabadidejében cikkcikkek írása Marketing tippek az Amazon Mechanical Turkről".
Legyen plakát gyermek a gyakoriságért. Tegyen fel új cikkeket, amilyen gyakran csak tud. Ez a leggyorsabb és legegyszerűbb módszer új olvasók kifejlesztésére, és arra, hogy a keresőmotorok és a cikk-adatbázisok rád koncentráljanak. Minél többet frissít új információkkal, annál inkább megjelennek cikkei, amelyek új olvasókat csábítanak.
Legyen zökkenőmentes streamer. Minden cikk végén cselekvésre ösztönzést kell találni, de sokszor túl nyilvánvalóak. Cikkének közvetlenül a cselekvésre való felhívásban kell megjelennie, anélkül, hogy olvasói észrevennék, hogy ez megtörténik. Gyakorolja ezt addig, amíg ez természetes lesz számodra.
Cikkét hatékonyabbá teheti az értékesítésben, ha a cikket egyetlen kulcsszóra összpontosítja. Ne hagyja ki a lehetőséget kulcsszava felvételéhez. Terjessze a kulcsszót a darab testrészén belül. Így a cikk könnyen megtalálható lesz a keresésben, ami növeli a forgalmat és az eladásokat.
Meg kell vitatnia az ellentmondásos témákat, ha szeretné növelni a tartalmát. Az embereket vonzzák a vitatott témák, és két centet akarnak adni a témával kapcsolatban. Ez növeli a webhelye forgalmát, és nagyszerű marketing célokra. Ez gyors és egyszerű módja az eredmények megtekintésének.
Próbálja meg elkerülni, hogy túlságosan vékonyra terjessze magát, amikor sikeres cikkek értékesítőjeként dolgozik. Nem kell regisztrálnia minden egyes webhelyre, és el kell küldenie cikkeit minden megtalált könyvtárba. Válassza okosan a csatáit, mert sok részletet kell megadnia minden lángoló nyomvonalban.
A cikkmarketing segítségével rendezett kis jövedelemhez juthat, de mindenképpen tudnia kell, milyen lépések és módszerek hasznosak a gyakorlatban. Akár professzionális cikkmarketingre vágyik, akár saját készítésű projektként szeretné megvalósítani, ezek a tippek eligazítják Önt.