Hogyan lehet sikeres a cikkmarketinggel
A cikkmarketing egy nagyszerű otthoni vállalkozás, amelybe ma be lehet kapcsolódni. Mivel a cikkek iránti igény arra irányul, hogy nagyobb forgalmat irányítsanak webhelyekre, jellegzetes webes jelenlétet hozzanak létre, és üzenetet küldjenek az új ügyfelek bevonására, egy egész iparág indult el a minőségi tartalom létrehozása és értékesítése körül. Több dolgot is tudnia kell, ha részt akar venni az akcióban. Ez a cikk segíthet az indulásban.
Tartsa naprakészen a tartalmát. Ha az olvasók rábukkannak egy régebbi cikkre, és rájönnek, hogy az dátummal rendelkezik, azonnal távoznak. Meg kell próbálnia a cikkeket naprakészen tartani, ami egyszerűen megtehető a frissített cikkekre mutató linkek hozzáadásával. Használja ki webhelye „Legutóbbi” vagy „Legnépszerűbb” funkcióit. Így még a régi tartalom is pénzt termel számodra.
Ügyeljen arra, hogy mi működik és mi nem. Néha bizonyos piaci elképzelések nem fognak rezonálni az olvasók körében. Próbálja az új projekteket a múltban sikeresekhez igazítani. A potenciális aranybányák felismerése maximalizálja a nyereséget. Gyakran jobb ragaszkodni ahhoz, ami már nyereségesnek bizonyult, ahelyett, hogy mindig megpróbálnánk feltalálni a kereket.
Kérje meg olvasóit, hogy adjanak visszajelzést. Ajánljon kedvezményt vagy ingyenes mintát, ha olvasói nem osztanak meg veletek visszajelzést. Ha lehetővé teszi az olvasók számára, hogy visszajelzést adjanak, lehetőséget biztosít számukra, hogy megosszák ötleteiket veled. Az emberek szívesen adnak visszajelzést, és jó lesz ötleteket találni a marketing taktikájának fejlesztésére, amelyek révén cikked jobban megfelel az olvasóknak.
Használjon konkrét, konkrét szavakat a címében. A cikk címe tömören írja le, mit várhat el az olvasó a cikktől. A rossz címre példa lehet a "Munka otthon", míg ugyanezen cikk sokkal jobb címe a "Hogyan lehet pénzt keresni szabadidejében cikkcikkek írása Marketing tippek az Amazon Mechanical Turkről".
Legyen plakát gyermek a gyakoriságért. Tegyen fel új cikkeket, amilyen gyakran csak tud. Ez a leggyorsabb és legegyszerűbb módszer új olvasók kifejlesztésére, és arra, hogy a keresőmotorok és a cikk-adatbázisok rád koncentráljanak. Minél többet frissít új információkkal, annál inkább megjelennek cikkei, amelyek új olvasókat csábítanak.
Legyen zökkenőmentes streamer. Minden cikk végén cselekvésre ösztönzést kell találni, de sokszor túl nyilvánvalóak. Cikkének közvetlenül a cselekvésre való felhívásban kell megjelennie, anélkül, hogy olvasói észrevennék, hogy ez megtörténik. Gyakorolja ezt addig, amíg ez természetes lesz számodra.
Cikkét hatékonyabbá teheti az értékesítésben, ha a cikket egyetlen kulcsszóra összpontosítja. Ne hagyja ki a lehetőséget kulcsszava felvételéhez. Terjessze a kulcsszót a darab testrészén belül. Így a cikk könnyen megtalálható lesz a keresésben, ami növeli a forgalmat és az eladásokat.
Meg kell vitatnia az ellentmondásos témákat, ha szeretné növelni a tartalmát. Az embereket vonzzák a vitatott témák, és két centet akarnak adni a témával kapcsolatban. Ez növeli a webhelye forgalmát, és nagyszerű marketing célokra. Ez gyors és egyszerű módja az eredmények megtekintésének.
Próbálja meg elkerülni, hogy túlságosan vékonyra terjessze magát, amikor sikeres cikkek értékesítőjeként dolgozik. Nem kell regisztrálnia minden egyes webhelyre, és el kell küldenie cikkeit minden megtalált könyvtárba. Válassza okosan a csatáit, mert sok részletet kell megadnia minden lángoló nyomvonalban.
A cikkmarketing segítségével rendezett kis jövedelemhez juthat, de mindenképpen tudnia kell, milyen lépések és módszerek hasznosak a gyakorlatban. Akár professzionális cikkmarketingre vágyik, akár saját készítésű projektként szeretné megvalósítani, ezek a tippek eligazítják Önt.
A jó web design fontos a jó online üzlet fenntartásához. Ha hatalmas versenyelőnyt jelenthet. Nem mindenki érti, hogy mi történik a megfelelő webdesignban, így ezek a tippek segítenek. Az alábbiakban néhány ötletet kell szem előtt tartani, amikor web design-ot vesz igénybe.
A jó web design fontos a jó online üzlet fenntartásához. Ha hatalmas versenyelőnyt jelenthet. Nem mindenki érti, hogy mi történik a megfelelő webdesignban, így ezek a tippek segítenek. Az alábbiakban néhány ötletet kell szem előtt tartani, amikor web design-ot vesz igénybe.
Győződjön meg róla, hogy a webhely átadja a NoScript tesztet. A Firefox számára elérhető NoScript kiterjesztés segítségével megnézheti, hogy a webhely még mindig olvasható-e. Szükséges, hogy átadja azt, hogy eladja az internetes elemeket vagy szolgáltatásokat, mivel ezeknek a funkcióknak a többsége szkriptet igényel, vagy nem fog bevételt generálni.
Győződjön meg róla, hogy minden weblapja valóban címet tartalmaz, és győződjön meg róla, hogy leíró jellegűek. Meglepő számú weblapot neveznek "névtelen dokumentumnak" vagy "új dokumentumnak". Ez nemcsak megtagadja a látogatóknak egy hasznos információt, hogy emlékezzen a webhelyére, hanem feltétlenül megsemmisíti a SEO-t, mivel a keresőmotorok súlyosan oldalcímeket helyeznek el az oldalak rangsorolásakor.
A látogatók élvezhetik az Ön weboldalát, ha könnyen navigálhatnak. A webhelyén található linkeket jól láthatóan és könnyen navigálhatóvá kell tenni. A navigációs menü segít abban is, hogy a látogatók pontosan megtalálják azt, amit keresnek. Győződjön meg róla, hogy minden oldalon megtalálhatóak az összes főoldalra, például az otthoni és a kapcsolati oldalra mutató linkek.
Kerülje az oldalelemek tömörítését. Az oldal minden egyes részének természetesen el kell különülnie egymástól, mivel ez egyértelművé teszi az egyes szakaszok célját. A szakaszok megkülönböztetésének legegyszerűbb módja a DIV-ek használata, de vannak más módok is, beleértve az abszolút pozícionálást (nem ajánlott), a CSS margóparancsot és az úszókat.
Tesztelje webhelyét, hogy megtudja, hogy a fő fordítási szolgáltatások megfelelően működnek-e a webhely fordítása során. Egyes webhelyek számos nemzetközi látogatót kapnak, és ezek a látogatók néha olyan szolgáltatásokat használnak, mint a BabelFish és a Google Translate, hogy lefordítsák a szöveget nyelvükre. Bizonyos webdesign-problémák, különösen a rossz kiszolgálóoldali kód, megszakíthatják ezeket a szolgáltatásokat.
Bárhol jelenik meg az Ön logója a webhelyén, egy kiegészítő szlogenet vagy címkét kell kísérnie. Ideális esetben ez a címkéknek fülbemászónak és informatívnak kell lenniük, és tartalmaznia kell néhány alapvető összefoglalót webhelyének vagy termékkínálatának céljáról. A logó és a tagline kombinációja minden oldalon megjelenik a kohézió érzése érdekében.
Szerezzen visszajelzést a látogatóktól. Ez olyan mechanizmust biztosít Önnek, ahol a látogatók tudhatják, ha valami sérült, nem működik olyan jól, mintha zavaros lenne. A negatív és pozitív visszajelzések hasznosak a webhely fejlesztésében.
Az egyik dolog, amit mindig figyelembe kell venned, amikor a web designra gondolsz, a legújabb technológia, ami ma van. Ahogy a technológia fejlődik az interneten, győződjön meg róla, hogy mindig naprakész-e azzal, ami változik, hogy jobban megértsük, hogyan működik a web.
Nyilvánvaló, hogy a webes tervezés kritikus fontosságú az üzleti sikeréhez. Ha a weblapod helyes, állj a fej és a váll fölött a tömeg felett. Nem szabad azonban elfelejtenie az alapokat. Győződjön meg róla, hogy használja az itt megosztott tanácsokat egy olyan weboldal létrehozásához, amely hatékony lesz az Ön igényeinek és a látogatók igényeinek.